justloveit

Alla inlägg under augusti 2010

Av mimmi gunnarsson - 31 augusti 2010 21:56

förlåt att jag inte har skrivit något idag..

har städat mitt rum och sånt. och nu har jag en KAMERA så nu blir det massa bilder, jag lovar!

nu ska jag sova ska upp kl 6 i morgon..

PUSSS på er <3


 

Av mimmi gunnarsson - 31 augusti 2010 13:10

 


vill ha tillbaka mina bruna ben, tänker börja sola solarium tror jag faktiskt.

för jag vägrar vara vit, känner sig så jävla ful tycker jag då..

titta va brun jag var i sommras och det där var från början, jag var ännu brunare under sommaren.

PUSSS

Av mimmi gunnarsson - 31 augusti 2010 12:56

sitter på skolan just nu, har håltimme från 10 över 11 till halv två...

SEGT!

just nu sitter jag med kompisar från klassen och chillar vid datorerna!

nu har vi svenska tror jag.. och sen engelska våren engelska lärare är cpeeee!

men jag skiver mer sen.

PUSSSSS

Av mimmi gunnarsson - 30 augusti 2010 21:54

nu ska jag sova, hoppas ni tyckte om dikterna.

och jag vet jag är inte så bra på engelska...

pusss

Av mimmi gunnarsson - 30 augusti 2010 21:16

I LOVE YOU


this ones for speaicl Some one
he
  knows who he is.
I just hope he reding this rext
And hope he knows that i love him so much.


This pure love is so right I wanna hold you so tight
and make love all night
Think about you all day and dream about you all night.

And untill the end of time my heart belongs to you
Just wanna let you that I love you


I know I'm struggling but I'll fight it
And your the reason I'm Writing

Don't give up on love and please don't stop trying

 
I Love You more than money baby
I Love You more than diamond.
I Love You more than any friends could say.


jag älskar dig lucas lindstöm <3


   

Av mimmi gunnarsson - 30 augusti 2010 21:10

Where do I go from here?
I'm so lost
You know how hard it is
Fighting my way through this
Shouldn't even be like this
Shouldn't have to be like this
Never felt like this in my eyes.


ska skriva en till <3

Av mimmi gunnarsson - 30 augusti 2010 21:02

ojoj, vad trött jag är.

jag tror jag börjar bli sjukt..

och i morgon är det skola igen, har inte så stor lust..

men jag måste väl.

nu ska jag nog sova, kankse skriver en dikt och lägger in om jag orkar.

pussss

Av mimmi gunnarsson - 30 augusti 2010 21:01

är helt jävla slut. inge aning varför men jag ska nog sova nu.

kankse lägger in någon dikt.

PUSSSS på alla

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards