justloveit

Alla inlägg under september 2010

Av mimmi gunnarsson - 30 september 2010 22:30

I'M HOME, och jag lever haha.

jag är liv rädd när jag ska åka hem själv..

för förra helgen så vart en tjej mördad och en kille försvunnen, typ där jag bor..

det känns ju jätte tryckt och åka hem sjäklv på kvällerna.

jag lägger inte lite bilder i morgon från kvällen.

PUSSS och KRAM, för nu ska jag göra ordning mig för min kära säng   

Av mimmi gunnarsson - 30 september 2010 08:12

jag ska snart dra till skolan.

jag kommer inte komma hem på ett tag, för att det är skolfest idag.

så vi stannar kvar och går lite på stan och sen går på festen.

så jag kommer komma hem ganska sent..

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 30 september 2010 08:00

trööött!!!

snart om en timme ska jag dra till bussen.


hinner lägga upp på outfit:


 

Av mimmi gunnarsson - 29 september 2010 23:10

nu är jag klar.

fyfan vad skönt.

och nu ska jag sova.

och jag är helt jävla slut.

PUSS och godnatt alla sötisar där ute!   


 

FAN

Av mimmi gunnarsson - 29 september 2010 22:31

nu är jag sjukt ledsen, och hur fan ska jag kuna plugga när jag gråter!?

allting kan bara dra åt helvete just nu, (bråka nyss med min kille)

Av mimmi gunnarsson - 29 september 2010 20:53

snart klar..

kommer typ skriva cirka  sidor sen, så är jag klar!!

fyfan vad skönt!   

Av mimmi gunnarsson - 29 september 2010 20:21

då har jag precis cirka 4 timmar på mig att vara klar med partifördjupningen.

den ska vara in skickat innan kl 12 ikväll.

jag ska hinna, jag måste hinna!!

annars får jag IG på den här skiten.

nu har jag skrivit 1o sidor precis och det är lite kvar.

ne, nu får jag sluta skriva här och fortsätta skriva där istället.

PUSSS   


 

Av mimmi gunnarsson - 29 september 2010 18:22

jag har fått en fråga från en som heter anton.

han frågar hur lång jag är och min kille. för jag ser väldigt lång ut.

jaa du har rätt anton, jag är lång.

jag är typ 175 och min kille är typ 186.

men skulle vilja vara cirka 168. för jag tycker jag är för lång.

men men, det finns ingenting och göra..


 

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards