justloveit

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av mimmi gunnarsson - 6 oktober 2010 22:14

nä nu ska jag dejta min kudde,

min kille slog mitt rekord nu på snake.

så nu ger jag upp.

så jag säger godnatt och sov gott alla.

PUSS och kram   


 

Av mimmi gunnarsson - 6 oktober 2010 21:11

sitter och spelar snake på facebook.

och pratar med min kille i telefon medans, och han spelar samma som mig.

jag slog han!!!

mohahhaha, jag är bäst!

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 6 oktober 2010 19:56

har precis ätit två mackor till middag.

nu ska jag ta ihopp lite tvätt som jag ska tvätta i morgon.

sen så blir det nog sängen och en film för min del.

jag är så trött och slut.

på fredag flyttar jag kommer bli så skönt!

  

Av mimmi gunnarsson - 6 oktober 2010 18:08

det ända jag vill att du ska vara här oss mig.

men ändå börjar man tjafsa.


man ska ta dagen som den kommer och göra det bästa av den.

men ska ta dagen som det vore den sista dagen med den personen.

för då vissar man mer hur mycket man älskar den personen.

för tillsut kommer det att bli "den sista dagen" och det är då man förstår hur mycket man älskar den personen.

så börja nu, inte i morgon NU, vissa hur mycket du älskar den speciella personen du har närmast dit hjärta.

för senare kankse det är försent och göra det.

ta in mina ord jag skriver för det är bara sanningen.


 

Av mimmi gunnarsson - 6 oktober 2010 17:38

vaknade precis, somnade visst till för en timme sen.

jag mår inge bra! jag skakar jag ser suddigt, och det bara verker i mitt huvud.

plus att min kille... aja skit samma, pallar inte just nu bara.

skriver mer senare.

PUSSSS   


 


Av mimmi gunnarsson - 6 oktober 2010 13:41

kom precis ur duschen, och tog precis på en ansiktmask


 

Av mimmi gunnarsson - 6 oktober 2010 12:42

nu är jag hemma, ska egentligen inte va hemma.

men jag har ont i huvudet och mår illa.

så jag var verkligen tvungen och åka hem.

nu ska jag ta en lång dusch och sen ansikts mask.

skriver mer sen.

PUSSS   

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards