justloveit

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av mimmi gunnarsson - 7 oktober 2010 21:58

nu ska jag sovaa eller försöka i alla fall.

försöker få tag på min kille men han svarar inte.

aja, skit samma.

nu ska jag sova med min bästa vänn, min kudde.

godnatt alla.

PUSSSS   

Av mimmi gunnarsson - 7 oktober 2010 19:00

sitter i sängen vid datan och shillar bara.

är sjukt trött som vanligt.

i morgon flyttar jag och jag är lite pirrig med det kommer nog gå bra.

nu ska jag nog bara se på någon film.

det är fan snart helg, så jävla gött!!

min helg är inte riktigt planerad en, men i morgon ska jag ju flytta in.

och prata med tommy nyss, så jag ska kankse på fest i helgen.

får se, det bror på om min mamma är kvar...

PUSSS   


 

Av mimmi gunnarsson - 7 oktober 2010 12:44

just nu sitter jag på skolan med malin brevid mig.

längtar tills i morgon för då flyttar jag till lindome från hissinge.

kommer bli så jävla skönt slippa åka 1 timme varje dag till skolan.

kl halva har vi engelska.. och sen slutar jag skööönt!

nu ska jag spela lite snake på facebook, försöka slå min killes rekord igen..

PUSSSS   

Av mimmi gunnarsson - 7 oktober 2010 08:35

snart drar jag till skolan.

skriver när jag kommer hem eller när jag är på skolan.

PUSSSS   


 

Av mimmi gunnarsson - 7 oktober 2010 07:56

DAGENS OUTFIT


 

kläder: myss kläder idag, skor det blir mina ugg's.

sminkingen: långa ögonfransar både uppe och nere och röda läppar

Av mimmi gunnarsson - 7 oktober 2010 07:01

godmorgon, har precis vaknat ligger i sängen en.

nu ska jag klä på mig, och sminka mig och sånt.

segt.

jag mår lite bättre idag, men jag har ändå ont i hela kroppen.

aja, någon dag måste jag ju bli frisk.

hinner kankse skriva mera senare

PUSSSS   

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards