justloveit

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av mimmi gunnarsson - 10 oktober 2010 22:10

nu ska jag sova tror jag.

så skriver jag i morgon.

puss och kram alla   

Av mimmi gunnarsson - 10 oktober 2010 21:53

våga andvända färger!

det gör så man ser mycket gladere ut.

det är fint med mörka ögon med, men jag älskar färger.


     

Av mimmi gunnarsson - 10 oktober 2010 21:16

aj, min läppar är torra och svider.

nu börjar vi ju gå mot kallare tider hemskt tycker jag.

man börjar kankse blir lite nedstämd, trött kan bli torr händer läpparna huden.

det är inte så kul.

börja nu använda bra krämer så ni slipper ha torra händer och läppar osv.

och börja andvänd fetare krämer.


jag brukar inte bli så torr på huden, men min läppar AJ.

så jag ska nog köpa Lip care mix från make up store är en produkt för torra läppar. det säg att den är jätte bra, den tar bort döda hudceller och inpackning som återfuktar och mjukar upp torra läppar plus ett vårdande läppglans man kan använda vid behov under hela dagen som hjälper till med att bevara fukten i läpparna så dom inte blir torra igen, allt i samma burk. så jag ska testa den och se om den är så bra som alla säger.

175 kr på make up store.


 

Av mimmi gunnarsson - 10 oktober 2010 21:04

har gjort om lite på min blogg där uppe.

hoppas ni tyckte det vart snyggt.

sitter just nu i mitt nya rum med ljusen tända lampan släckt och läser elle magasin mysss på högsta grad.

i morgon är det skola har inte så stor lust som vanligt. 

i morgon har vi smink lektion direkt på morgon, längtar.

ni som inte vet, jag pluggar till stylist i kungsbacka "utan för gbg"

nu ska jag titta lite kläder och sånt på internet.

puss och kram   

Av mimmi gunnarsson - 10 oktober 2010 16:32

mitt nya rum i lindome

  inte så fint, men det räcker för mig.


  smink


  smink från make up store


  skrivbordet

Av mimmi gunnarsson - 10 oktober 2010 15:05

idag har jag 3 underbara månader med lucas lindström.


det har varit dom 3 bästa månaderna i mitt liv.

älskling, du är mitt allt. utan dig kan jag inte leva.

jag älskar dig för den du är, du är den bästa killen som finns.

du är den killen man har drömt om i alla år.

med dig lucas är allting perfekt.

jag är ingenting utan dig.

och det ska bli många fler månader med dig.

jag älskar dig lucas lindström.


    



Av mimmi gunnarsson - 10 oktober 2010 12:35

nu kommer det bilder från vi sminkade i fredags på skolan


         

min sminking på rebcka

     



Av mimmi gunnarsson - 10 oktober 2010 12:26

har inte kunnat skriva något för jag inte har haft något internet här.

men nu har vi köpt mobilt bredband, så nu har jag internet.

nu ligger jag i sängen i lindome istället, mysss.

jag kommer nog trivas här.


igår, var med jocke, tommy jenssen, johanna och lite mer folk.

vi såg på film och spela poker och drack också, jätte mysigt faktiskt.

idag, ska jag bara fixa i mitt rum mera.

PUSSS   

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards