justloveit

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av mimmi gunnarsson - 12 oktober 2010 22:50

nu ska jag nog se på film och sen nana "sova"

längtar tills i morgon för då blir det shopping!

säger godnatt för idag.

PUSS   


tänkte börja lägga upp dagens veckans eller dagens låt också


Av mimmi gunnarsson - 12 oktober 2010 21:59

riktig myss kväll, har precis sätt klart på en film med andrea och vi har ätit bullar med mjölk till mumms.

nu ska jag tända ljus och bara ligga i sängen i med datan.

pratar med min kära felicia från med gammla klass, saknar henne så mycket!

saknar alla så mycket i min gammla klass.

nu ska jag göra lite mysigt här i rummet.

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 12 oktober 2010 17:08

nu ska jag hoppa in i duschen och sen aniktmask och bara myssa.

PUSSS     

Av mimmi gunnarsson - 12 oktober 2010 16:53

mina nya naglar

tänkte nu när det börjar dra sig åt lite mörkare tider skulle det passa med guld.


 

och nu när det börjar bli kallare så börjar min nagelband bli torra och går sönder,

då använder jag den här som jag köpte på apoteket så köp den om ni har torra nagelband.


 

Av mimmi gunnarsson - 12 oktober 2010 16:13

skönt, då har man fått bort den jobbigaste dagen i veckan.

i morgon är jag ledig, så då blir shopping dag med johanna, myss!

just nu håller jag på att fixa mina naglar, ska måla om dom, få se hur det blir sen.

ikäll ska jag bara ha "jag kväll" som jag brukar kalla det.

tända ljus och bara slappna av, fixa naglar, ansikt mask och bara mysa på.

nu ska jag fixa klart mina naglar.

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 12 oktober 2010 07:45

hur jag ser ut idag

 

Av mimmi gunnarsson - 12 oktober 2010 07:21

   

och mitt halsband och armband såklart.

jag är lite stressad, så jag hinner inte skriva mera.

hoppas alla får en toppen dag.

så hörs vi när jag kan.

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 12 oktober 2010 06:45

en ny dag nya möjligheter och allt...

men jag är verkligen inte på skol humör idag.

vill bara ligga kvar i sängen, det skulle vara underbart.

nu ska jag börja kläpå mig och sånt.

pusss   

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards