justloveit

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av mimmi gunnarsson - 13 oktober 2010 22:03

godnatt alla, nu ska jag krypa ner i sängen.

jag är på dåligt humör så ni vet, det är därför jag inte har skrivit så mycket.

det har hänt en sak, tyvärr kan jag inte ta upp det här.

men jag skriver i morgon, då är det en ny dag nya möjligheter och en ny jag.

så godnatt alla sötisar.

PUSSS   


 

Av mimmi gunnarsson - 13 oktober 2010 17:34

nu blir det pankakor plus TV:n mummmaaa!

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 13 oktober 2010 17:11

                                   

skjorta från HM bara 99 kr!                                                   
                                                  
                 en skit snygg tröja från HM    
                          

                                       söta troser från HM som bara kosta 30 kr

 

en jätte söt ring och ett snyggt armband   kläderna på

   


det var allt jag hade köpt, perfekta kläder inför vintern.

Av mimmi gunnarsson - 13 oktober 2010 17:09

hemma efter en shopping runde med johanna på stan.

mötte också upp hanna och malin på stan en sväng, myss!

shoppade inte så mycket för jag måste ha råd att åka till min kille på fredag.

lägger upp bilderna på kläderna + smycken nu.

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 13 oktober 2010 12:22

 


såhär ska jag se ut på stan idag.

så nu drar jag snart.

skriver när jag kommer hem.

PUSS på er alla   

Av mimmi gunnarsson - 13 oktober 2010 12:00

godmorgon, riktigt skönt och få sova ut.

nu ska jag göra mig ordning för att dra till stan, och möta upp johanna där.

är lite stressad, så jag måste skynda mig.

hinner kankse, lägga upp hur jag ser ut idag.

pusss   

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards