justloveit

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av mimmi gunnarsson - 14 oktober 2010 20:48

vill bara sova, är så fruktansvärt trött.

i morgon har vi två prov, ett smink prov vi ska måla en perfekt mun, och ni fattar nog inte hur svårt det är.

sen har vi hudvårdsprov, det är ett skrftligt, skit drygt..

men det är bara och sätta igån och plugga igen.

så jag säger godnatt nu i alla fall.

PUSSS, så hörs vi i morgon   


 

Av mimmi gunnarsson - 14 oktober 2010 20:08

har precis sett på TV med andrea och mikael, mysss.

nu ska jag tvätta bort mitt smink, och ta på mig lite myss kläder och fortsätta plugga, det går inte så vidare framåt med det..

ska tända lite ljus och sätta på lite lugn musik kankse jag kan konsentrera mig bättre.

längtar bara till i morgon, för då drar jag till skåne.

ne nu måste jag sätta igång och plugga.

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 14 oktober 2010 16:00

hallu alla snyggingar.

kom hem inte för så längsen.

nu ska jag plugga för vi har prov i morgon, och så ska jag packa för att jag ska dra till lucas direkt efter skolan, längtar!

så nu ska jag sätta igång och plugga lite.

PUSSSS   



Av mimmi gunnarsson - 14 oktober 2010 12:13

sitter i skolan just nu med johanna.

det är världens finaste väder ute, helt underbart.

snart har jag matte studietid...

sitter och bara tänker och längtar tills i morgon, för då ska jag åka till min kille i skåne vi har inte träffas på 2 veckor nu! saknar han så jävla mycket.

nu ska jag dra på lektion, skriver när jag kommer hem.

puss och kram   



don't worry be happy.


 

Av mimmi gunnarsson - 14 oktober 2010 08:24

   

Av mimmi gunnarsson - 14 oktober 2010 07:57

godmorgon, har precis vaknat.

det är jätte fint väder ute, och då blir jag på jätte bra humör.

men jag har inte så stor lust och åka till skolan idag.

ska börja fixa mig nu.

PUSSSS   

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards