justloveit

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av mimmi gunnarsson - 17 oktober 2010 21:24

 

if you're lost you can look, and you will find me time after time. If you fall I will catch youiI'll be waiting time after time.

somewhere over the rainbow skies are blue and the dreams that you dare to dream really do come true.


sitter i mitt rum och tänker lite. jag saknar min kille så mycket, började gråta när jag prata med han, det är så jävla jobbigt att säga hejdå jämt.

vill bara känna hans närvaro.

jag älskar dig lucas lindström.

Av mimmi gunnarsson - 17 oktober 2010 17:01

 

tack så mycket, men nej. det här har jag redan sagt förut.

jag har inge anorexia elller någon annan sjukdom.

så nu har jag sagt det igen.

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 17 oktober 2010 16:47

nu är jag hemma.

vill tillbaka till lucas nu, känns så tomt..

bara 5 dagar kvar tills han kommer hit till göteborg.

nu ska jag bara ta det lugnt, har så fruktansvärt ont i huvudet.

har inte skrivit så mycket i helgen för jag inte har haft tid.

har haft en underbar helg med mig kille och hans kompisar.

PUSSSS   

Av mimmi gunnarsson - 17 oktober 2010 11:51

helgen redan över!?!?

jag vill verkligen inte hem..

tåget går halv två typ.

jag vill stanna kvar här hos min kille. 

jag älskar han så jävla mycket, är jämt så jävla glad när jag är hos han. 

och nu ska jag åka hem!?

vill inte ens tänka tanken. 

nu ska jag börja packa.

skriver när jag kommer hem. 

PUSSSS   

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards