justloveit

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av mimmi gunnarsson - 21 oktober 2010 21:40

godnatt alla, nu ska jag sova eller försöka i alla fall.

skriver i morgon när jag vaknar.

PUSSS och KRAMM   

Av mimmi gunnarsson - 21 oktober 2010 20:52

åh vad skönt, har precis lagt mig i sängen och tänt lite ljus tvättat av mig sminket och byttom. helt underbart, ingen tanke på att plugga eller stressa med något med skolan.

nu ska jag sätta på film "harry potter 1" haha, det var så fruktansvärt längesen man såg den filmen så jag måste se den. 

skriver lite senare.

PUSSSS   

Av mimmi gunnarsson - 21 oktober 2010 19:42

torsdags myss med andrea och mikal och masssa godis. kan inte bli bättre.

plus så är det HELG i morgon, wieeeee!

nu ska jag fortsätta och mysa, skriver innan jag går och lägger mig.

PUSSSS   


 

Av mimmi gunnarsson - 21 oktober 2010 17:07

jag är verkligen på toppen humör.

nu ska jag sätta igång och städa mitt rum, och spränga huset med musik.

sen ska jag ta köks saxen och klippa lite på mitt hår lite. haha får se hur det blir!

och så är jag så fruktansvärt glad för snart är det helg och då kommer min kille, och så är jag såklart taggad för i morgon för då blir det party, det kändes som evigheter sen. 

skriver lite sen igen.

PUSS PUSS på er alla   

Av mimmi gunnarsson - 21 oktober 2010 09:10

nu drar jag till skolan, här får ni en sjukt bra låt!

hoppas alla får en toppen dag pusss.


Av mimmi gunnarsson - 21 oktober 2010 08:37

godmorgon, vaknade inte för så längesen. det är så fruktansvärt kallt ute och inne i mitt rum! fyfan.

det är cirka 6 minus UTE! jag kommer dö när jag ska gå till tåget fyfan.

men nu måste jag platta håret, skriver när jag kommer hem.

PUSS PUSSS   



jag idag:


kläderna, bara jeans och en törja vanliga sköna kläder

 



sminket, lite röda läppar med långa ögonfransar, ingen ögonskugga.

 

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards