justloveit

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av mimmi gunnarsson - 28 oktober 2010 22:13

nu är jag klar med packningen, i morgon är det sista skol dann. sen är det höstlov!

i morgon har vi smink lektion direkt på morgonen, lägger ut bilder sen på kvällen. efter det så har vi matte.. sen slutar vi!

mitt tåg går kl 7 i morgon. gud vad jag längtar!

skriver mer innan jag ska sova.

PUSSS   

Av mimmi gunnarsson - 28 oktober 2010 15:19

mikalela felica sandra

 

killar, ingen anaing vilka dom är!?

  killar och söta malin

  dansa

  shota föfan! sandra jag och älsklingen malin och joahnna

  jag, som klunkar lite.

  haha malin! <3

 

jocke och johanna

  snygga malin

 

Av mimmi gunnarsson - 28 oktober 2010 15:11

hemma från skolan äntligen.

nu ska jag plugga och packa och färga håret om jag orkar.

i morgon åker jag hem till funäsdalen.

många som läser den här bloggen vet nog inte vart det ligger, om ni vet vart åre ligger så är det upp dit, cirka 75 mil här ifrån göteborg.

nu ska jag sätta igång och med allt snyggingar.

skriver mer när jag kan.

PUSSSS   

Av mimmi gunnarsson - 28 oktober 2010 06:56

godmorgon, jag vet jag har varit skit dåligt på att skriva.

jag är väldigt stressad just nu för tåg går om 25 min och jag vaknde nyss, och jag måste ju gå cirka 15 10 min innan den går.. 

vi ska åka in till stan med klassen och titta på rättegång så jävla tråkigt.

skriver när jag kommer hem.

PUSS och kram, hoppas allt är bra med er.

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards