justloveit

Alla inlägg den 1 december 2010

Av mimmi gunnarsson - 1 december 2010 20:26

jag är trött, kan knappt att hålla upp min ögon längre. så jag tänkte gå och ta bort sminket och dricka massa julmust och ta på en bra film sen. skriver i morgon.

PÖSSSS PÅ ER   

saknar sommaren!!


   



Av mimmi gunnarsson - 1 december 2010 19:47

hahaha jag dör, jag sitter alltså och nördar maskinen just nu, alla doms låtar så jävla sköna alltså!



Av mimmi gunnarsson - 1 december 2010 17:08

har gjort om min header igen, men jag tröttnar så fort. så jag gjorde om den. lite tråkig men det blir fin ett tag nu. 


LÄS!

finns det en ritning på hur normala ögon ser ut?
finns det en ritning på hur en normal mun ser ut?
finns det en ritning på hur en normal näsa ser ur?
finns det en ritning på hur en normal mage ser ut?
alla säger åh jag hatar mina läppar, åh mitt hår är så fult, åh min näsa är så stor, åh jag hatar min mage.
finns det överhuvud taget någon tjej som är nöjd med sig själv?
alla trycker ner varandra, och sig själv genom att säga tillexempel, jag kommer aldrig få någon kille? jag är så ful ingen vill ha mig. är det någon kille som vill ha en sån tjej egentligen? som bara klagar?
nej, för du är bra just the way you are, och du kan inte vara någon annan än dig själv,
så börja tycka om dig själv, du är jätte fin precis som du är.

Av mimmi gunnarsson - 1 december 2010 15:59

halluuu, kom hem från skolan ett tag sen. har diskat lite och tvättat av mina ögonskuggs pennor. nu ska jag ta på en bra film och bara ligga och ta det lugnt.


idag på morgonen på skolan hade vi ansiksmassage UNDERBART

   


Av mimmi gunnarsson - 1 december 2010 07:32

dålig kvalitet..


Av mimmi gunnarsson - 1 december 2010 07:06

har precis vaknat, fy vad jag fryssseerrr och är trött!

ska gå till tåget om en KVART, så jag måste skynda mig.

PUSSSSSS   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards