justloveit

Alla inlägg den 7 december 2010

Av mimmi gunnarsson - 7 december 2010 22:11

nu ska jag se på 2012 och sen sova i ett år känns det som, kanske lägger in ett inlägg senare.

PUSSSS sötisar   

Av mimmi gunnarsson - 7 december 2010 21:13

usch, min huvudvärk och feber vill verkligen inte gå över.

det blir ingen skola för mig i morgon. vill faktiskt på skolan, för det är så fruktansvärt tråkigt att ligga hemma själv.. jag vill bli frisk till helgen, för då ska jag åka till lucas och då måste jag vara frisk.

jag har typ ingen film kvar jag kan kolla på!? har redan sätt alla 10000 gånger..

måste i alla fall ta någon mack åt för sjukt längesen.

PUSSSSS   

Av mimmi gunnarsson - 7 december 2010 20:56

det är kankse meningen, att man gråter sig till sömns för att sedan kunna le igen? 

jag håller andan, snälla kan du ta mig dit igen bara en gång till. för ni vet när hjärtat leker med dina tankar vad du ska tro, så är det inge kul. vaför ska jag kämpa för någonting som ändå inte kommer hända. jag försöker varje dag, men nu sviker mitt hjärta. jag vill bara här ifrån och lämna allt. jag sätter pennan mot pappret och bara skriver, det tar aldrig stopp och den skriver: jag bröjar tappa styrkan och hoppet inombords. kan någon bara ta min hand och säga ord som värmen än person. men nej så är inte folket längre, men ger ger men aldrig få något tillbaks. jag är så trött på det här, jag vill bara hem och ligga i min säng och höra mammas kära röst som säger allt kommer bli bra.


 



Av mimmi gunnarsson - 7 december 2010 18:11

jag hatar och vara sjukt, i alla fall när man inte har någon i familjen som kan ta hand om en, ge en matt köpa lite godis/glass och sånt. jag ligger helt själv i sängen och kan knappt resa mig upp.

JAG HATAR DET HÄR


älskar låten!


Av mimmi gunnarsson - 7 december 2010 17:49

vaknade precis, jag är verkligen jätte sjuk. kan inte en resa mig upp ur sängen, jag har skit ont i huvudet och har högfeber.

men nu sitter jag och tänker på, vafan ska man ha på sig på nyår!? någon snygg klännning såklart, men vafan när man hittar en snygg klänning på nätet så är den sjukt dyr eller så finns den bara i L eller XL och jag bahöver S eller M...

har ni hittat någon snygg nyårsklänning en!?


   


Av mimmi gunnarsson - 7 december 2010 12:58

usch var jag inte mår bra, åkte hem från skolan. kändes som jag skulle svimma där ett tag. så nu ligger jag hemma och ska se på film och bara mysa!

blir ingen skola för mig i morgon heller.


sitter och tittar på det här just nu, hur underbart är det inte!?


Av mimmi gunnarsson - 7 december 2010 07:34

godnatt har jag lust och säga egentligen, ska gå till tåget om 10 minuter typ det hinner jag nog, NOT. det är den jobbigaste dagen idag, fyfan. jag orkar verkligen inte. aja nu måste jag skynda mig.

skriver när jag kommer hem, pussss!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


kort om mig själv:
jag heter mimmi gunnarsson och är 16 år. jag pluggar till stylist. här skriver jag mycket om smink, mode kärlek och fester. om ni har någon fråga eller vill få kontakt med mig här är min mail mimmi_gunnarsson@hot...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards